I fucking made itđŸ’Ș

publicerat i AllmÀnt;

Exakt, i did! I pĂ„sk sĂ„ Ă„kte vi till Ullared och dĂ€r blev det vĂ€ldigt mycket onyttigt till mat. BestĂ€mde dĂ„ att pĂ„ tisdag den 17 April efter lovet att jag skulle pĂ„ 1 mĂ„nad undvika kolhydrater i form av pasta,ris,potatis och vitt bröd sen Ă€ven sötsaker och skrĂ€pmat. Idag Ă€r det exakt 1 mĂ„nad sen utan allt detta. KĂ€nner mig sĂ„ sjukt duktig och bĂ€st av allt Ă€r att mitt sötsug har minskats och jag orkar inte Ă€ta hur mycket som helst,kroppen sĂ€ger stop. Har totalt gĂ„tt ner 4 kg pĂ„ 3 veckor och idag Ă€r det sista vĂ€gningen,fĂ„r se vad resultatet blir ska bli spĂ€nnande😊👌 kĂ€nns sĂ„ bra. Det jag nu kommer göra Ă€r att fortsĂ€tta sĂ„hĂ€rr men 3 dagar i veckan Ă€ta lite kolhydrater men inte mycket. Om man vill sĂ„ kan man bara att vara hĂ„rd och bestĂ€mma sigđŸ˜Šâ€ïžBilder pĂ„ resultatet kommer sen😉


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ada:

jag vet du Ă€r sĂ„ duktig...du Ă€r jĂ€ttevacker masallah..lycka till👏👏👏👏

Svar: Tusen tusen tack bĂ€sta du😘
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Ch:

WOPP WOPP :D
GRATIIIISSS och vilken kick man fÄr att fortsÀtta right? viktigt att hitta SIN grej and keep gooooing ;)

Svar: tack snĂ€lla❀ ja speciellt nĂ€r man vet att det funkarđŸ‘Œâ€ïž
Aytan Demirel

Kommentera inlÀgget hÀr :