Gröna Lund

publicerat i Allmänt;

Idag så bestämde vi oss för att verkligen ta vara på denna vackra dag på bästa möjliga sätt så vi åkte till grönalund. Jag hoppades hela tiden på att Celine skulle älska att åka karuseller för då har jag ju någon som kan åka farliga karuseller tillsammans med mig när hon blir äldre. Måste säga att jag vart grymt imponerad över henne, hon åkte exakt alla barnkaruseller även de läskiga och vet ni vad? Hon lyfte även händerna i luften haha🤣🤣 då kan ni gissa vem som blev glad jo jag🤣jag åkte även nya karusellen som är lik fritt fall fast ansiktet lutar helt ner mot marken och därifrån så släpps man ner från 95 m höjd🙈 den var såååå töntig och tråkig, skrek inte ens haha. En toppen dag hade vi med andra ord. Här kommer några bilder från vår dag. 


Kommentera inlägget här :