Premiär

publicerat i Allmänt;


Idag så bestämde vi oss för att åka och bada, Andreas har tjatat på mig ett bra tag om att vi alla 3 ska åka och bada så idag fick bli premiär.  Celine gick ju på babysim men då var hon bara 4 månader och sen dess har vi inte badat på badhus. Idag tog vi stora steget att besöks kokpunkten (actionbad) jag trodde verkligen hon skulle bli skiträdd och skrika konstant, så fort vi kom in så sprang hon till vattnet och började leka och springa runt. hon åkte till och med rutschkana som endå var ganska lång helt själv utan att vi sa till henne. Sen gick vi in i djupa vattnet med forsar och stora vågor men hon var så modig och tyckte allt va skit kul. Då tycker ni säkert att jag är löjlig som tycker hon är modig bara för att hon vågar bada som endå är så kul men då kan jag tillägga att varje gång hon ska bada/duscha hemma så har det varit en kamp, Jon skriker och blir rädd för vattnet, tar tid innan hon blir lugn och då måste jag eller Andreas sitta bredvid. Så nu förstår ni varför vi blev chokade och 😍❤️stolta haha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ada:

sötis❤❤❤❤

Svar: Gelek spas😘❤️
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :