GAD DAMN

publicerat i Allmänt;
Alltså det är helt sjukt, på onsdag blir Celine hela 2 år. Jag hänger fan inte med känns som igår hon fyllde 1 år. Det går ju så jäkla fort haha. På Onsdag ska vi fira henne lite smått hemma sen kommer de sjunga för henne på dagis och på Lördag ska vi ha kalas för henne, jag var idag och köpte marsipan och sockerpasta som jag ska använda på tårtan som jag själv ska baka, vill inte avslöja något tema men najs kommer det bli. Sen har jag och Andreas köpt fetaste presenten till henne också som jag bara längtar efter att hon ska öppna för att se reaktionen haha. OUR BABY IS NOT A BABY ANYMORE.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ada:

grattis min sötis💕💕💕💕💕

Svar: Gelek spas😍❤️❤️
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av ada:

grattis celine igen

Svar: Åhh va söt du är! Tack❤️
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :