PW + koständring

publicerat i Allmänt;

Ni kanske inte vet att jag igen för ca 5 veckor sen började på Viktväktarna då det funkade för mig sist jag var med(gick ner 10kg då). Sen förra året i September gick jag ur VV vilket jag ser som ett big misstake för det funkade ju aja i am back. Jag har gått ner 3,3 kg nu och har bara 1,4kg kvar att gå ner för att hamna på samma viktnedgång som när jag valde att sluta med VV vilket jag tycker är grymt bra😊❤️ Tisdagen efter påsk bestämde jag mig för att ta bort alla kolhydrater,vitt bröd samt sötsaker i all dess form under 1 månad. Det har idag gått tio dagar och 1,1kg minus visade vågen igår. Jag hade tänkt att jag skulle gått ner mer då jag kommer upp i mina Points inom Viktväktarna fast med ett smartare val, alltså med avokado,ägg,sallad och proteiner i form av qourn och soja. Anledningen till att jag endast gick ner 1,1 kg denna vecka är för att det har ju varit påsk och då fuskade jag rejält och vägde mog inte på 2 veckor heller, som hon på VV sa nästa vecka kommer en klumpresultat som ni kommer gå ner om ni fortsätter följa programmet😊 Ser fram emot nästa veckas resultat. Mår bättre av att ta bort kolhydrater och skräpmat,blir mer mätt och äter bara 4 mål och inge på natten vilket är skit bra. Ska se hur mycket jag går ner efter denna månad,ska bli intressant. Igår kväll tog jag,Andreas och Celine en PW på 7 km vilket kändes skit skönt😊 kommer skriva mer om min kost,träning och om hur det går. 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ada:

Du är so duktig aytan bra jobbat😍lycka till

Svar: Tack sp otroligt mycket bästa Adalet❤️ jag gör mitt bästa
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :