Arbetsintervju check!

publicerat i Allmänt;

Jahapp, imorse så lämnade jag Celine 08;45 och tänkte oh gud nu måste jag skynda mig så jag hinner till intervjun som är 09:10😁 Jag skyndar mig hem, tar fram mina betyg och sånt. Skyndar mig till bilen och kör dit. Tänker fan nu är jag lite sen vad ska de tänka nu. Kommer in varpå en man säger att jag kan sitta i fikarummet då de redan intervjuar någon. Sätter mig på fikarummet, det kommer anställda för att de har fikarast. De frågar mig vilken tid jag har intervju och då berättar jag klockan 09:10 pch klockan var då 20 över 9. Så jag sitter och dricker mjölkchoklad och pratar med de anställda, de var så trevliga och sköna:) Sedan kollar jag klockan igen och inser att något inte riktigt stämmer, jag har då kommit 09:10 istället för 10:10 alltså 1 timme för tidigt haha! Aja bättre tidigare än sent. Aja vad gör det när man fick ha en trevlig stund med de anställda😊 Sen så hinner man lands lite och nervositeten släpper lite. Sen fick jag komma in på intervjun och det kändes bra, jag är nöjd med min presentation om vem jag är och vad jag tycker och tänker, hoppas de vart nöjda men känns som om att vi klickade bra och att jag gjorde ett gott intryck på dom😊 Nu är det bara vänta på svar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av egosworld.blogg.se:

ÅH GUUUD VA kul, bara att komma på intervju är stort steg och speciellt när man vet att man gjjort bra ifrån sig , hoppas det leder till en anställning :)))) att jobba med det man verkligen vill jobba med är ju en frihet i sig :)

Svar: Ja så kul! Är ju skit glad! Det är inte alla som sagt som får komma till intervju men det känns skit najs. Det såg som sagt lovande ut och jag håller tummar och tår att jag får jobbet😍❤️Så sant, det blir så mycket roligare om det är ett jobb man älskar och är intresserad av, allt blir så enklare. Tack finaste du
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av ada:

jag hoppas du ska få jobbet gumman....jag hoppas👍👍👍👍👍

Svar: Tack bästa du, det hoppas jag med❤️😘
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :