Nya jobbet

publicerat i Allmänt;

Förra veckan i Tisdags så började jag mitt första pass på mitt nya jobb,kriminalvården. Har haft intro och ska ha det denna och nästa vecka. Har vart väldigt mycket att lära sig,väldigt mycket information men jag tycker allt är så himla intressant. Denna vecka kommer jag jobba hela veckan förutom på lördag,tuff vecka men det är så kul att få lära sig nytt och att få träffa alla nya härliga kollegor. Det har ju ändrats mycket hemma oxå, Celine går på dagis längre dagar nu och Så är det Andreas som hämtar henne från dagis. En annan härlig känsla är då man jobbat hela dagen och sen när man kommer hem möts msn av en otroligt glad Celine som springer allt hon har och ger mig en kram, man blir alldeles varm i kroppen. På kriminalvården så är det väldigt mycket administrativt jobb vilket jag tycker är kul och lärorikt, sen har man ju kontakt med de intagna oxå men som sagt mycket skrivande med. Imorn jobbar jag kväll så 12:45-21:30 och detta blir första kvällspasset,ska bli spännande. Nu ska jag sova nattiiii😘

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ada:

lycka till ayten😙😙😙😙

Svar: Tack vackra du haha aytan inte ayten, bara turkar som heter ayten😂
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hahaaa precis sorry aytan🙊🙊🙊🙊🙊

Svar: hehe det är lugnt💖
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :