29/6

publicerat i Allmänt;





Idag så har jag och min älskling varit hos morsan och syrran en sväng. Sen åkte min prins till jobbet vilket alltid är lika jobbigt och tråkigt :/ aja om 2 veckor har vi båda semester då ska vi åka utomlands, ta en sista minuten :) När han åkte så tog jag tag i att laga dolma, sjukt lång tid det tog men så värt det. Ska göra massor av matlådor hehe.Imorn väntas det jobb klockan 07:00 och ska jobba 6 dagar och vara ledig i en dag denna vecka, kommer bli tufft men men jag älskar mitt jobb så det underlättar mycket ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

MUMS MUMS MUSM! dolmar, ska ätas snart igen:) och nu är jag helt inne på att även lära mig vårrullar.. jag verkar gilla allt som man rullar hahahahhaah!

Svar: Aa shit vad gott det är. ja allt man rullar inklusive joints hahahaha nejdå
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

vart ska ni förresten?

Svar: Vet inte än, vi får se :P
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :