Gårdagen

publicerat i Allmänt;
 
 
Igår byte jag dag på jobbet istället för jobba igår valde jag ta igen den dagen på Måndag då jag skulle varit ledig, jag åkte till stockholm på stormöte om en lite hemlig sak vi håller på att ordna. Vill inte avslöja för mycket men det kommer bli fucking awesome! Vi lyssnade även på en föreläsning med författaren Rebecca Anserud som skrivit boken ett bipolärt hjärta, har själv inte läst boken ÄN men ska definitiv ta mig tid att läsa den boken och kan rekomendera er att också göra det. Gud vilken härlig, stark och fin människa hon är, jag beundra henne redan efter första ögonblicket jag såg henne. Sen gick vi alla ut och åt, och gissa vad? Jag räddade livet på Rebecca, heheh att alltid sånt ska hända när jag är med, detta är min andra gång då jag räddar någons liv. Jag räddade först min pärla Ronahi då hon satte i halsen(7 månader var hon då) och nu Rebecca haha. Vi satt på resturangen och hon satt brevid mig, alla pratar hit alla pratar dit, vi skratta tills gråtet spruta tvärs över bordet medans Rebecca blev tyst men ingt märktes och vi andra pratade, sen drar hon i mig och pekar på halsen och jag säger : Har det fastnat mat i halsen? varpå hon nickar helt chockande och jag ställer mig upp greppar ett tag runt hennes midja och trycker första gången löst då det kommer ut spya sen en gång hårt och där kommer det upp värsta största biten oxfile! jag stelnar och tittar ner på köttbiten som hoppat ur hennes hals och blir helt stilla, men sen börja alla vi skratta då vi fråga Rebecca: du har ju inte ens tuggaat utan du har ju bara svalt en hel köttbit varpå hon skrattar och svarar att hon var jätte hungrig. Tur att jag alltid reagerar på bra sätt och utan panik. Aja men vi hade det sååå trevligt att man knappt ville åka hem. Men saknade såklart min älskling.  Fick även lära känna 3 fantastiksa kvinnor från Västerås, waow vi klickade direkt liksom <3Vill tacka er alla som var med igår, det var länge sen jag skrattat såhär mycket, men det kändes så bra! Längtar tills vår lilla hemlighet går i uppfyllelse och blir verklig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Zozan:

Jag beundrar din styrka...du är en skyddsängel ;) lycka till med detta projekt du behövs verkligen och är en förebild för många unga tjejer ;)

Svar: Tack så mycket min fina storasyster, förebild och ögonsten <3 Jag hoppas detta projekt går som det ska för det behövs, det gör de verkligen. Du är underbar dilemin, jag älskar dig syrran <3 Pussa mosters pärla från mig.
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Ch:

herregud är det sant? hände detta igår alltså`??? jag skulle ringa dej men har inte ditt nr längre ju. m'rker att vi har liiite mkt att uppdatera om så ring mej imorn ist då.. låter som en intressant och toppenkväll , men gryyyymma du som räddat 2 liv, TUMMEN UPPP för dig!!!

Svar: Mhmm its true baby ;) Ja fan jag ringer dig nu på engång we have too much to talk about :D Ja jag frågar mig nu varför händer sånt när jag alltid är med, men det kanske liksom på något sätt är en styrka jag har och den får mig att känna mig trygg i att kunna veta att jag har den förmågan av att kunna klara av sånna här liknande situationer:D THNX babe <3
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :