Real Love

publicerat i Allmänt;
kommer ihåg då man hade tappat hoppet om kärleken, ja men ni förstår när man inte tror att äkta kärlek existerar. Så var det i mitt fall, jag hade helt och hållet tappat hoppet om kärleken, trodde aldrig att man skulle få uppleva det som kallas ja ni vet äkta kärlek. Tills det kom den dag då jag träffade mitt allt, mitt hjärta min största kärlek Andreas. Det klickade mellan oss direkt. Det är första gången jag fått uppleva vad riktig kärlek är och vad det innebär. Jag har aldrig känt mig så lycklig som jag är nu, han har gjort mig till bättre människa, han har gjort mig lycklig och kär. Han får mig alltid att skratta även när det är tufft och att skratta är det sista man vill göra, men han lyckas ändå att få mig skratta och få mig på gott humör. Du är helt oslagbar älskling. Varje gång jag vaknar och ser dig vid min sida så blir jag glad. Du är så otroligt fin människa, du är allt jag vill ha och så mycket mer. Du betyder så otroligt mycket för mig. snart har vi varit tillsammans i hela 5 månader men känns som jag känt dig ännu längre för hos dig kan jag vara mig själv, skoja och göra bort mig hur mycket som helst utan att det känns konstigt på något sätt. Dessa månader vi varit tillsammans har varit dom bästa månaderna i mitt liv. man ska aldrig tappa hoppet om kärleken för helt plötsligt då man minst anar det så står han/hon där, din livs största kärlek. Man ska aldrig leta efter kärleken utan den kommer utav sig självt, ja då man minst anar det som i mitt fall, kärleken var det sista jag trodde på tills jag träffade min största kärlek. Jag vill bara att du ska veta att du är mitt <3 och att jag kommer alltid att älska dig oavsett vad. vill bara säga tack Andreas för att du finns i mitt liv och att du är min. Älskar dig så otroligt mycket Andreas Södergård<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av egosworld.blogg.se:

löööööövee in the air;-) så kul attt det går såpass BRA för er, detta förtjänar du verkligen din romantiker hhaha

Kommentera inlägget här :