Måndag.

publicerat i Allmänt;
i natt så åkte min älskling till jobbet för sista gången. Han var tvungen att jobba mån-ons då han egentligen skulle vara ledig nu men men det går fort sen har jag han hemma i hela 5 underbara månader :D Idag så har jag inte alls gjort så mycket, jag kom nyss hem från ett grymt hårt träningspass. Förra måndagen då jag var på träningen såg jag på de som körde innan oss på ett fyspass och tänkte shiit det där skullle jag aldrig våga testa på och aldrig klara av att gå på, det träningspasset börjar  klockan 18:00 och det visste inte jag då jag hade glömt att thaiboxningen var klockan 19:00, så ja vad gör man då jo man märker ingenting i början av passet men sen börjar jag tänka shit vad detta pass e jobbigt, såhär brukar inte thaiboxningspassen vara och vrf använder vi inte boxningshandskarna  hmm sen efter passet då man nästan va helt död så säger hon i kassan skulle inte du på thaipasset, jag bah jo va inte detta thaipasset hahaha då hade jag gått på det passet som jag tänkte att jag aldrig skulle våga gå på. Iaf så var det hur bra träning som helst även ifall jag ligger halv död hemma nu haha. Nu ska jag verkligen vila och kanske till o med sova så jag får min skönhetssömn ;) Ha en fortsatt trevlig måndag allihopa.

Kommentera inlägget här :