Min dag!

publicerat i Allmänt;
Igår så åkte jag först ner på stan där jag träffade min vän Maria, vi tog en fika nere vid hamnen vilket var väldigt trevligt:) Efter det så åkte jag hem till min underbara Nalin som kommit hem från Turkiet vilket kändes hur bra som helst, hade saknat den där tönten :P
Idag har jag åkt ner på stan och träffat Patricia, vi gick till arbetsförmedlingen för att söka jobb i Oslo. Jag fick också reda på att jag som undersköterska måste skaffa Norskt undersköterska legitimation,inte visste jag det :/ Men men tar detta på stort allvar så ska faktist ta tag i att fixa ett Norskt legitimation nu så fort som möjligt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ego:

hääärligt, NORGE NEXT med andra ord;)

Svar: Yepp Norge next ;)
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :