Förkyld!:(

publicerat i Allmänt;
Tjena på er alla!

Jag har inte haft ork att uppdatera bloggen för har blivit förkyld, tråkigt som fan! Idag så åkte jag till posten och hämtade ut mitt fina körkort vilket känns UNDERBART! jag är väldigt nöjd med min bild på körkortet haha.Idag så kom även Jenny från UMR(Ungdom mot rasism) för jag,Dawan,Jamal,Melissa och kanske Chantal har haft lite funderingar om att skapa en lokalgrupp här i Tranås, så nu är lokalgruppen Tranås ungdom mot rasism fixad. Vi staratade mötet med att utse en ordförande och det blev jag, blev även utsedd till kontaktperson.Det känns väldigt bra att vi skapat denna grupp för vi måste kämpa mot främlingsfientligheten som förekommer i vårt samhälle, dela ut information om just UMR och få med oss så många som möjligt och som vill hjälpa oss att kämpa mot främlingsfientligheten. Detta är en del av min dag idag:)

Kram!

HAHAH namnförteckningen är ju väldigt tydlig!:P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nicole:

Åhh grattis gumman till körkortet! Nu jävlar ska jag också sätta igång;)

Kommentera inlägget här :