The naked true🙈

publicerat i AllmÀnt;

Har aldrig, dĂ„ men jag verkligen aldrig tagit före och efter bild pĂ„ min kropp. Som mi redan vet sĂ„ Ă€r jag med i ViktvĂ€ktarna och det funkar verkligen för mig trots min struma. Detta Ă€r den första bilden pĂ„ min kropp i underklĂ€der som jag nu delar, har aldrig tidigare varit bekvĂ€m med att ens visa bilder pĂ„ min kropp men nu nĂ€r jag insett vilket grymt bra jobb jag gjort sĂ„ förtjĂ€nar det att lĂ€ggas ut. Är sĂ„ sjukt stolt över mig sjĂ€lv. Har ju vart med i ViktvĂ€ktarna tvĂ„ gĂ„nger. Första gĂ„ngen var 2016 Mars - september och dĂ„ gick jag ner 10kg men slutade av konstig anledning. Sen nu 20 Mars började jag igen och har nu totalt gĂ„tt ner 10,5kg  men hade gĂ„tt upp 4 kg sen första gĂ„ngen. Om man rĂ€knar ihop allt sĂ„ har jag nu gĂ„tt ner 17 kg totalt sen Celine föddes. Allt detta genom svett och tĂ„rar men skam den som ger sig👊 Kommer ihĂ„g att jag var vĂ€ldigt ledsen i början av min viktresa och trodde aldrig jag skulle klara av att gĂ„ ner i vikt nĂ„gonsin. Nu stĂ„r jag hĂ€r och ser att vill man sĂ„ kan man. Tycker det Ă€r lite synd att jag inte har bild frĂ„n första gĂ„ngen jag var med i ViktvĂ€ktarna för dĂ„ hade man sett Ă€nnu större skillnad men Ă€r glad att jag iaf tog dessa bilder. Är  inte fĂ€rdig Ă€n, har ca 5 kg kvar att gĂ„ mer innan jag blir helt nöjd men det gĂ„r Ă„t rĂ€tt hĂ„ll sĂ„ att sĂ€ga. HĂ€r har ni bild resultat. 20Mars VS 22Augusti 2017



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

AlltsÄ fy faaaaaaaaaaan va bra jobbat, minns fortfarande nÀr vi pratade om din resa nÀr det skuille starta, och jag sa att allt som behövs Àr att komma pÄ sjÀlv att man vill gÄ ner, eler förÀndra sin matvanor mm, och nÀr man kommit pÄ det Àr man redan halvvÀgs inne i spelet, och du har kört sÄÄÄ grymt hela vÀgen, YOU FUCKING GO GIRL!!!! :D

Svar: Hahaha Thank u😘😘 jo men precis sĂ„ Ă€r det ju och nĂ€r man hittat det som funkar för en sĂ„ flyter det mesta pĂ„. KĂ€nns sĂ„ sjuuuukt skönt att man Ă€r pĂ„ rĂ€tt vĂ€g nedĂ„t och inte uppĂ„tđŸ€ŁđŸ€Łâ€ïž Vill man sĂ„ kan man liksom🙈 tack igen, it feels Damn good😉
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av ada:

bra jobbatđŸ€—đŸ€—đŸ€—đŸ€—

Svar: Tack snygging😍
Aytan Demirel

Kommentera inlÀgget hÀr :