Laktosfritt i 3 veckor

publicerat i Allmänt;

Som rubriken lyder ska jag köra i 3 veckor laktosfritt. Anledning till det är för att läkaren tror det kan vara orsak till min uppblåsta mage och smärtan som jag får då och då. Det ända säkra sätt man kan få reda på om man inte tål laktos är att testa köra laktosfritt 3 veckor och sedan efter dessa veckor ta två glas mjölk med laktos för att se hur magen reagerar på det. Började i fredags och kan redan nu säga att jag upplever förändring, på ett positivt sätt. 😊

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ada:

fina aytan

Svar: Tack detsamma❤️
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Ch :

Snygging ,jaa tror jag skulle med behöva det men äähh jag skjuter på det , vill inte bli rånad på allt jag älskar hahaha

Svar: Thanks babe😉 Aa alltså det går ju det är inte så att man tar ut ämnet i mjölken för att man ska kunna dricka mjölk, det dom gör är att bara tillsäta lactas i mjölken så det är ju samma smak och mjölk bara det att detta ämne är snällare mot magen👌❤️
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :