Picnic på gryta

publicerat i Allmänt;
Idag så hade vi picnic med hela barndomsgänget. Alla var där Yasemin,Semra,Adalet,Nimet och Nermin med våra barn också. Det var super mysigt, barnen lekte och vi snackade om olika saker med gott skratt. Tog en bild på Nalin som är 7 år tillsammans med Celine. Jag har alltid lekt med Nalin sen hon var liten bebis och nu leker hon med mitt barn. Hittade en bild på mig för 6 år sen på mig och henne och nu en bild från idag på henne med Celine. Mäktigt! Efter picnicen åkte jag och Yasemin till gymmet. En toppen dag med andra ord.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hej gumman du har tagi t jättefina bilder...tack för den här dagen.💜💛💛💚👍👍👍👍👍

Svar: visst är det fina bilder😍 tack själv vackra du❤️ detta får vi göra om
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :