Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

Looovely pict. MEN var har ni köpt likadana jackor ???? Velat köpa nått sánt för mig och grabben, allt frán myskläder till jackor, hittar inte nånstans ju??

Svar: Tack snygging😘 alltså tro mig jag vet hur svårt det är att lyckas hitta likadanna kläder. Detta hände av en sjuk slump, först hittade jag hennes jacka som jag köpte av en annan på fb sida och sen två veckor efter så såg jag att en annan tjej sålde liknande på annan sida, så jag tog alla chanser att lyckas köpa den haha! Så nu är jag sjukt nöjd och nu ska karln också få en bomberjacka i blå färg😍👌 Så belive me i know how hard it is. Men kan hålla koll om jag hittar något liknande tilll er💖
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Ch:

jamen herregud vilken satans lycka ahhaha , SÅ synd att inte finns lätt att hitta, bara utlandet, såa galet ! skitfint iaf ;)

Svar: Ojaaa haha jag blev exalterad så fort jag hitta likadan😂😂 Ja det är ju tyvärr synd som du säger att det bara finns typ i utlandet om man inte lyckas på svårt sätt hitta här i Sverige😁😂 Thank you😘
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :