Mor och dotter

publicerat i Allmänt;

Idag så åkte jag och min älskling till min kära mor. Mamma ville verkligen ha flyttkartonger från någon affär som kanske ska göra sig av med dem men min älskling är så snäll så han köpte tre kartonger till henne och hon blev glad :) vi hjälpte henne även att plocka ner tallrikar,glas, bestick osv. Hon flyttar ju imorn från sin stora radhus hit nära oss. Det är så kul att vi ska bli typ grannar. Jag och mamma kan ta PW tillsammans, umgås och ha det bra :) imorn flyttar hon, ska bli kul :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

Ojdå, har hon flytatt? vrf????? bor hon i en stor lgh nu och HUR fick hon det så snabbt???? många frågor haha, men KUL att ni är grannar nu aif, lättare att få med henne på era små utflykter och andra aktiviteter...

Svar: Ja Gud hon Bode i radhus med 5 rum. Hahah snabbt?? Hon har stått i kö i 3 år hahah. Här i Västerås går inget snabbt tyvärr ;) ja det är jätte kul, då kan vi ta promenader tillsammans och umgås mera :)
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :