Såhär var jag i skolan

publicerat i Allmänt;
Ja  ni då vill ni alltså veta hur jag var i skolan och det ska jag allt berätta om för er. För e som tror och tänker att jag var lugn och tyst i skolan så kan jag lugnt säga att ni har så sååå fel. Jag var alltså klassens clown och har alltid varit det.Jag var den som pratade mest på lektionerna och drog en massa skämt så att alla började skratta, och då blev lärarna inte arga på mig utan de blev arga på dom jag fick att skatta hahahahah.jag skämtade alltid på matte lektionerna för att jag helt enkelt hatar matte, så då passade jag på att dra ut på lektionerna genom att dra några skämt för klassen och störde alla andra som pluggade. Nej men såhär har jag inte varit alltid eller jo iof rolig har jag alltid varit men jag har även pluggat så ni får inte tro att det enda jag gjorde på lektionerna var att skämta. Jag har inte varit stökig eller bråkig på något sätt jag har liksom varit den som vill att alla ska vara vänner you know;) så nu vet ni ännu en till sak om mig, det kommer fler som ni själva ser så står det i nästa ämne att jag ska berätta om vanliga fördomar om mig. Ha en toppen fortsatt lördag alla trogna läsare.
 
Dag 01- En vanlig dag hemma hos mig-
Dag 02- Vad jag är duktig på-
Dag 03- Mitt första sommarjobb-
Dag 04- Favoritlåt och varför-
Dag 05- En dålig egenskap jag har-
Dag 06- Detta språk skulle jag vilja tala flytande-
Dag 07- En lyckad festkväll var när-
Dag 08- Mina favoritskor-
Dag 09- Såhär ytlig är jag-
Dag 10- 3 favoritplagg från min garderob-
Dag 11- 3 saker som är ett måste i varukorgen på ICA-
Dag 12- Såhär var jag i skolan-
Dag 13 - Vanliga fördomar om mig -
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad -
Dag 15 - Mitt drömyrke - 
Dag 16- Den här relationen har förändrat mig och mitt tankesätt-
Dag 17 - Jag blir imponerad av personer som -
Dag 18 - Jag är beroende utav -
Dag 19 – Några filmer jag rekommenderar - 
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag-
Dag 21 – En återkommande dröm-
Dag 22 - Så här tror jag att kommer jag vara som gammal-
Dag 23 – Därför heter mitt/mina barn såhär-
Dag 24 - Mitt drömboende-
Dag 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om-
Dag 26 – Barndomsminne-
Dag 27 - Min klädsmak -
Dag 28 - Min största kärlek-
Dag 29 - hur jag är som person-
Dag 30 - Det jag ångrar mest i mitt liv-

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

detta inlägget gillade vi :D

haha, klassens clown:p

Svar: Hahahahah aa det är jag :)
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

goooott nytt ååår gumman!!!

Kommentera inlägget här :