Guess who`s back!

publicerat i Allmänt;
Tjena alla underbara bloggläsare!

Som ni alla märkt så har jag haft bloggtorka nu ett bra tag, men nu är jag tillbaka. Jag har haft det både bra och mindre bra den senaste tiden men just idag så är jag på topp humör för imorrn åker jag till Polen tillsammans med min underbara klass, ska bli sjukt NICE! Vi ska bl.a. besöka Polens största Polishögskola och ett koncentrationsläger.

Just nu så håller jag på för fullt med min packning, packar in kläder och packar ur för jag vet inte vilka kläder jag vill ha med mig. Haha!

Jag kommer att lägga in massa videoklipp och bilder sen när jag är tillbaka i Sverige. Det jag kommer sakna från Tranås är ingen annan än Chantal! Önska att hon kunde följa med, det hade varit så jävla nice!

Nehe nu ska jag fortsätta med min packning :) Ni får ha en underbar vecka, för det kommer jag att ha!

PEACE AND LOVE!

Money!!! Polska pengar(Zloty)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

häärligt ,



välkommen tillbaka då:) och Lycka till imån, jag hinner komma till skolan och vinka av er:)

ni kommer ha riktigt skoj och jag kommer vara ensam på döa skolan:/ utan er och min älskling:( blääää till den här veckan ahha! kramar

2:a kommentar, skriven , av Chantal:

oj är ni i Sverige redan då?



hoppas allt går bra bortse från Iphonen, vad synd att den gick sönder då!! men vad vore en Aytan utan lite olyckor? hahha:) MISS U 2;) i fattas på skolan du och Märta:/ okej ses på tisd:) kramar ha nu riktigt skoj!!

3:e kommentar, skriven , av Jasmine:

jag har följt dig ett tag, undrar om du nu har sökt till polishögskolan? lite inspirerade med förberedande polisutbildning.. rek du detta? hur många år är det på? mvh//Jasmine

4:e kommentar, skriven , av Ch:

good luck i Västerås:D



hälsningar från Traaanås haha!

5:e kommentar, skriven , av Ch:

yeee right att du är tillbaka!! hahhahhaha mobbat!

6:e kommentar, skriven , av Kotten och Steffi:

Aytan uppdatera! :)

Kotten och jag tycker det är dags nu ;)

7:e kommentar, skriven , av Chantal:

kom in på min blogg och rösta på mina klänningar som jag har designat själv;) hehe tävlingen pågår just nu och jag är sen ute så hjälp mej vinna nu nu nu!:p

8:e kommentar, skriven , av tatiana:

duuu JAG SAKNAR DIG

9:e kommentar, skriven , av tatiana:

DUU DETSAMMA!! VILL JAG VERKLIGEN ÄLSKAR DIG MIN VÄN<3

10:e kommentar, skriven , av Ch:

SV;`haha jaaa du det var inte igår!! tack det är fantastisk här:) hur är det hos dej? blev det jobb över sommarn och hur känns det att ha flyttat tillbaka till Väster-råååås?:) lite större, lite bättre antar jag:)vi saknar dej med:D, Jamal hälsar tlllbaka och hoppas att du mår bra.. ps. jag har en ring som tillhör Aytan, hmmm silverring med personnr... :O ha det bra så länge.. Kramaar tjejen!

11:e kommentar, skriven , av Tatiana:

Meen detsamma!!! Åh ! Men hAr din blogg dött ?? Pussss

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Guess who`s NOT back! :D

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

hej Big A! min mobil har gått sönder och förlorade ALLA mina konkter:( Hör av dig med ditt nr snart du ser detta!!! hoppas allt är bra med dej?? <3 pussskram

Kommentera inlägget här :