Kompis,det går bra nu!

publicerat i Allmänt;

Idag är det 3 veckor och 2 dagar jag varken ätit kolhydrater i form av pasta,ris och potatis sen även inget sötsaker och skräpmat. De två första veckorna gick jag ner 2,2 kg alltså 1,1kg första och 1,1 kg andra. Idag var det dags igen,gissa vad vågen visa😊 -1,8kg så totalt på 3 veckor har jag lyckats gå ner 4kg exakt. Jag räknar points varje dag men kommer upp i mina dagliga points med smartare val av mat.Med Viktväktarna går du ner i vikt även om du väljer att äta vad du vill men bara så länge du håller dig till dina points. Jag gick ju ner sist med Viktväktarna genom att äta vanlig mat men som sagt ville utmana mig själv och helt ta bort onyttigheter och vet ni vad jag går ner i exakt den takt jag själv vill. Nu ligger jag -1,5 kg från den vikten när jag valde att sluta med Viktväktarna förta gången och då var det prick 10 kg- nu är allt som allt -11,5kg.Viktväktarna is the shit!💪 idag fick jag även min andra stjärna(man får en stjärna vid varje 3kg mangår ner och jag har sen den 8 Mars gått ner 6,2 kg😊 Detta firade jag med hemmagjord tonfisksallad och 9 km PW med min lilla familj😊



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ada:

hej lycka till gumman jag också hade gjort så inom tre månader jag gick ner 8 kilo..det var

Svar: Duktig du är🙌👏👏👏 man mår bra av att gå ner i vikt och när det funkar🙈😊❤️😊❤️
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Ch :

🙌🏾🙌🏾🙌🏾 grymt Jobbat and keep going !!!!🎊🎊👍🏾👍🏾💪🏾💪🏾💪🏾😻😻
Salladen ser svingod ut 😌😌

Svar: Tack snälla, imorgon ör det hela 1 månad utan kolhydrater,skräpmat och sötsaker❤️💪 denna sallad är otroligt god, you should try it😉
Aytan Demirel

3:e kommentar, skriven , av ada:

man känner sig bra...men mina kläder hade blivit stor 😅😅😅😅

Svar: Ja verkligen, det är kul när det funkar❤️😘 Hahaha sant men då kan man köpa nya finare kläder och i mindre storlekar🤣
Aytan Demirel

4:e kommentar, skriven , av ada :

du du är också så duktig masallah👏👏👏👏

Svar: Tack snälla Adalet❤️
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :