- på vågen

publicerat i Allmänt;
Igår vägde jag mig på viktväktarna och hade gått ner ytterligare 1,1 kg. Alltså sen jag började ta bort alla kolhydrater, vitt bröd skräpmat och sötsaker har jag gått ner 2,2 kg på två veckor. Har två veckor kvar som jag inte ska äta något av detta som jag ovan nämnt sen kommer jag börja med det fast hålla koll på varenda Points jag äter. Är ganska nöjd över mitt resultat. Har medlemskap fram till 6 Juni och har sagt att jag minst ska gå ner 1 kg i veckan fram tills dess. Jag kommer ju även fortsätta med viktväktarna efter mitt medlemskap gått ut men har det som delmål att fram till slutdatumet av medlemskapet minst gå ner 1 kg/vecka :) det är 3 hg kvar att gå ner till den vikten jag hade när jag första gången gick ur viktväktarna, då hade jag gått ner 10 kg med dom efter min graviditet. Känns skönt att VV verkligen funkar. Nu är det bara kötta på så man har en beach 2017 body ;)
 
 

Kommentera inlägget här :