Det går neråt på vågen

publicerat i Allmänt;

Var och vägde mig idag, sista dagen på detta medlemskap men jag förnyade det till ytterligare 3 månader😊 Idag visade vågen -0,8kg👏 kollade igenom alla de gånger jag vägt mig sen jag började med Viktväktarna igen och på alla gånger förutom 1 gång så har det stått - på vågen. Bara Engång har det blivit + och det var ynka 0,1 kg. Visst ibland har jag gått ner endast -0,3 kg och så men det har alltid vart neråt vilken jag är stolt över mig själv för. Total 8,7 kg. 1,3 kg till och jag har gått ner 10kg. Totalt med Viktväktarna har jag då gått ner 15,7 kg🙌🙌🙌 Viktväktarna is the shit!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

WOPP WOPP, GRATTIIISSS, DET STRÅLAR OM DET, OCH DET ÄR DET SOM SPELAR ROLL och att du "rasar" i vikt är boooonuspoängen :D GRATTIS OCH LYCKA TILL MED FORTSÄTTNINGEN PÅ DIN VIKTRESA=)

Svar: Hahaha tack snälla du, det känns så sjukt jävla bra! :) Mer finns kvar att gå ner men det kommer, det är ju på rätt väg liksom ;)Kan jag ringa dig på Söndagen så kanske iv kan kolla lite mer på Midsommar, det vore ju sjukt najs att fira det tillsammans :)
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av ADA:

duktig du ärrrrr gumman

Svar: Tack finaste Adalet, du är också väldigt duktig ;)
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :