Tävling

publicerat i Allmänt;
På min babyshower igår så körde vi en gissa kön och datum lek. Lovade alla att den person som har rätt ska få en present utav mig. Här nedan ska jag skriva upp vad alla gissade på sen när vår bebis är född ska jag utse vinnaren på bloggen😊 Beräknat datum är 17 Mars.

Namn:                 kön:             datum:
Jag                    Pojke             2 Mars
Jasmine             Flicka            8 Mars
Yasemin             Pojke            5 Mars
Therese              Pojke         19 Mars    
Sandra               Flicka         16 Mars   
Sofia                  Flicka         18 Mars
Leila                   Pojke          28 Feb
Aygul                 Flicka          21 Mars
Mormor             Flicka          13 Mars
Giselle               Pojke          10 Mars
Merhiban           Flicka          15 Mars
Patricia              Flicka           23 Mars
Petronella          Flicka           19 Mars
Linda                 Flicka          20 Mars
Jennifer             Flicka          17 Mars
Miriam               Pojke           23 Mars
Pernilla              Flicka          10 Mars
Farmor              Pojke           20 Mars
Gudmor            Pojke            21 Mars
Adalet               Pojke            15 Mars 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej ayten jag vill också tävla det ska bli pojke tror det jag gissar jag 15 mars

Svar: Ok Adalet hehe har skrivit med dig nu💕💕
Aytan Demirel

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

4 mars pojke ändrar min första tänka

Svar: Hehe vem är det så jag kan ändra?😊
Aytan Demirel

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag. Menade jag har skrivit fel

Kommentera inlägget här :