Today

publicerat i Allmänt;
Idag så åkte jag och min kära svärmor till erikslund och kollade runt lite, sen åkte vi en sväng till Andreas mormor.. hon är så rolig och söt tänk om alla äldre vore som hon :D det var jätte trevligt att umgås med svärmor idag fler sånna dagar vore inte fel :D Sen åkte jag hem till min mamma och vi åkte på stan, ville bjuda henne på spicy hot men hon ville inte så jag fick köpa hem mat till mig för orkar inte laga något ikv, snart ska jag på friskis och svettis och köra ett dans pass, mamma ville inte hänga med men på lördag är det senior dans då ville hon testa så får hoppas hon menar det denna gång, nej nu ska jag skynda mig att äta för snart blir det att röra sig till dansen. Trevlig dag har det varit med andra ord.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av egosworld.blogg.se:

ååhh ser big nice ut :) tycker du ska knäppa några bilder om du får med din mor på dans.. asnice ju_:D

Svar: Jaa hehe ska försöka ta någon bild, hon kommer va så söt haha <3
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :