Our vaccation

publicerat i Allmänt;


För två veckor sen åkte vi en vecka till Mallorca/Alcudia. Alltså det var såååå underbart. Flygresan gick bra men i början kunde Celine tycka det va lite drygt att sitta stilla men sen somna hon hela vägen dit. Alltså utsikten från vårt hotell var magisk😍 Va så nöjd med hotellet att jag kan tänka mig åka tillbaka till samma hotell igen. Maten var sjukt god, vi åt både paella och tapas. Jag och min älskling firade även vår 5 års dag tillsammans, vi gick ut och åt på en fin resturang och tig en strandpromenad😍 Han är så söt min älskling, när vi var på hotellet så kom han fram med en fin ask och hade köpt ett otroligt vackert halsband åt mig som 5 års present. Det finaste halsbandet jag någonsin fått 😍Celine älskade verkligen att vara där, Bamseklubben fanns på hotellet och Celine kunde inte bli mer glad när hon fick träffa starkaste bamse, att se henne glad gör oss glada. Vi kommer helt klart besöka detta ställe igen. Det absolut mysigaste var på nätterna när jag och Andreas satt ute på balkongen med fin utsikt och lyssna på musik samtidigt som vi åt nötter och pratade haha👌👌 Här kommmer bilder från resan, enjoy😉

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Chanel:

Ser verkligen ut som en superlyckad resa , skönt att komma iväg just när alla andra är här i SVerige och fryser hahaha, det är som att man får mer för pengarna då ;D fina bilder och lillan växer och blir stor ser jag ,,, sötnosen ! Ps. superfint halsband, Grattis till er =)))) <3

Svar: Det vart en otroligt härlig vecka😍haha men ellerhur, hade varit värre om vädret hemma va top notch🙈🤣❤️ jo hon växer så det knakar🤣 tack så jätte mycket snygging, älskade halsbandet, gillar ju bling bling😉❤️😘😘
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :