Indipendint girl

publicerat i Allmänt;

Its friday och idag var första gången jag skulle lämna Celine själv på dagis men endå vara med i 20 min innan. Först hade dom fruktstund och sen kom tiden då jag skulle vinka hejdå, vad gör min dotter då haha edåååå edåååå mamma 😂😂😂 tror jag inte var ensam om att få ett gott skratt. Då gick jag fast stegen hem var lite jobbiga, började fundera på allt, kommer det gå bra? tänk om hon blir jätte ledsen? nu gick jag bara osv. Det som är bra med detta dagis är att de alltid efter en kvart skickar iväg ett mms till oss föräldrar på vårt barn när den leker för att visa att allt går bra, tycker det är otroligt bra då vi kan slappna av och veta att dom har det bra😊 Jag fick först ett mms på när hon rita alltså jag grät av lycka och stolthet, vår dotter är så duktig och självgående. Efter 2 timmar fick jag bild på en sak som gjorde mig gladare. hon hade somnat och sov gott på sovstunden🤗😍 Vår dotter hon kan. Det känns så enormt tryggt och skönt att det går bra, att hon trivs med sina kompisar och fröknar. Här är de två bilder jag fick av fröknarna.

Hon var så duktig idag på fruktstunden och satt still o åt sin frukt❤️

Kommentera inlägget här :