Söndagsmys

publicerat i Allmänt;
Idag så har jag och min älskling varit på två lägenhetsvisningar, men vi får se hur det går☺️ Efter det åkte vi en stund till Svärmor och fick tårta då Andreas styvpappa idag fyller år☺️ Andreas stannade kvar medans jag åkte till min fina vän Miriams syster där det hölls ett partylite, det var super trevligt och så var det kul att träffa Miriam☺️ Sen åkte jag och älsklingen hem och kagade gott käk, Älsklingen kycklingrullar tillsammans med fetaostsallad och annat gott. Nu blir det myspys mellan mig, min älskling och bebisen i magen💕 






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ada:

Jag hoppas ni ska hitta fin en lägenhet så snabb ditt mat ser bra ut som alltid

Svar: Tusen tack fina du Adalet 😘 ja jag hoppas också vi hittar en fin lägenhet snart 💕 puss och kram på dig Adalet
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :