Svärdotter och svärmors dag

publicerat i Allmänt;





Fynd på hög nivå

Idag så åkte jag och svärmor och hälsade på Andreas mormor, hon är ju bara för underbar måste jag säga. Sen åkte vi till Eskilstuna jag och svärmor för lite shopping, blev lite fint fynd jag fick hem. Efter det avslutade vi dagen med att äta på Max. Dagen var toppen och ett toppen väder fick vi också :) när klockan blev 21:30 åkte jag och syrran en sväng till Yasemin vars bror fått en söt liten son som heter Josef så fin och liten :) Nu blir det sova, sov sött alla :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av egosworld.blogg.se:

låter som en finfin dag tillsammans med svärmor, och fina saker hittade du med! gillar verkligen halsbandet och de färgglada örhängen, btw, jag har den andra örhängen här hemma om du vill att jag skickar Den??? :D

Svar: Heheh tack fina du :) ja skicka den hehe älskar dom örhängena ;) skulle vara super snällt ;)
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :