Yesterday

publicerat i Allmänt;
 
Igår var det en fin fin dag för mig. Först åkte vi till Örebro för att hälsa på en liten snabbis hos mosters pärla Ronahi och syrran Zozan, vi fick åka till babycafet för dom skulle vara där, jag älskar ju verkligen det stället för det är fullt med små bebisar haha. Ronahi var glad att få se mig och älsklingen och hon är såååå söt jag älskar henne så sjukt mycket, haha hon har fått två små tänder på nedre delen av käket Jätte gulligt. Köpte en jätte fin klänning till henne som hon kommer vara vacker i och ett par byxor. Efter att varit där en stund så åkte vi en sväng till Marieberg shoppingcenter och kollade runt. Nästa station blev Karlskoga, jag har bott där i 5 år när jag var liten, det blev känslomässigt att gå runt där och kolla på det området jag del vis växt upp som liten. Det var bokstavlingen svinkallt där så blev snabbt att kolla lite och sen åka till Hockeyn, Västerås mötte Karlskoga och vi vann yyeeeess! Kul var det och en dag att minnas. Bilder på Karlskoga och mitt gamla område där jag växte upp kommer sen men nu lägger jag ut lite bilder från igår. Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

så sweeeeet pict, Me Liiike !
hoppas allt är fint, här har man gått och blitt dödssjuk :(

Svar: Ja visst är hon söt :) jodå det är fint ja fan jag undrade precis vart fan har Chantal och Léon tagit vägen, inte något blogginlägg eller FB inlägg:/ usch va hemskt att ni blivit sjuka :( ni får krya på er, skickar kryapåerkramar<3
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :