I love it

publicerat i Allmänt;
Gårdagens smoothie
Dagens lunch
 
Igår så gjorde jag mitt bästa köp EVER! Köpte en mixer, jar alltid velat ha en för att kunna göra goda smoothies och igår gjorde jag min första på vaniljyougurt+bär+bannan+mjölk omg va gott det blev. Idag så har jag bestämt mig  att gå på en smoothie diet, alltså på en dag äter jag 1 vanliG måltid och resten av dagen blir det olika nyttiga smoothies som har fiberhavregryn i sig. Idag gjorde jag en smoothie på Bär+banan+kiwi+blodapelsin+turkisk yogurt+Hallonyogurt+fiberhavregryn faaaan va gott det var! Ikväll blir den en lite mer nyttigare då blir det gjord på avokado+ingefära+turkisk yogurt och bär:) Detta ska bli kul och se om man går ner i vikt vilket jag verkligen tror:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

namiii verklgien, har världens sämsta mixter, fast kanske funkar att göra smothi på den:D får testa, blev bra sugen nu ahha

Svar: Haha aa jag lever på smoothie nu skiiiiit gott ju :))
Aytan Demirel

Kommentera inlägget här :