Kreta,here we come!

publicerat i Allmänt;
Idag så åkte jag iväg till kära svärmor, vi skulle kolla resor, och hittade en bilig resa till Kreta. Detta är första gången jag åker utomlands för att bo på hotell och bara sola och bada, kommer bli hur najs som helst! den enda nackelen är väl att jag missar en helg med min älskling men denna helg ska vi spendera med varandra. Vårt flyg åker nu på söndag klockan 06:00 och vi är framme klockan 11:00 sen kommer vi hem tillbaka söndagen den 2 juni klockan 14:55. Alltså om ni bara visste hur glad jag är nu så skulle ni nog bli rädda haha. Ser verkligen fram emot detta. Här får ni lite bilder på vårt hotell, vi kommer flyga med SAS så det är bra.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så NICE, hoppas ni har det riktigt skoj därborta, fina bidler, ni kommer med all säkerhet ha det toknice, shoppa inte för mkt va, antar att det är rätt billigt där? ::D

2:a kommentar, skriven , av Alicia:

Hej!
Jag är på jakt efter den här slutsålda klänningen. Om du skulle få för dig att sälja den inom en snar framtid, hör mer än gärna av dig för då köper jag den :)

http://aytandemirel.blogg.se/2012/december/this-will-be-mine.html (denna.)

Kommentera inlägget här :