Dom senaste dagarna

publicerat i Allmänt;
Börjar detta inlägg med att be om ursäkt för den dåliga updateringen av bloggen, anledningen är att jag inte riktigt mått som jag ska, har haft lite problem med mina blodvärden, haft för hög järnmättnad i kroppen och lågt Hb, sen i Torsdags så blödde jag näsblod 3 gånger, men dom har tagit blodprover så ska till läkaren på måndag och se vad de visa. Igår och idag har jag mått lite bättre, igår åkte jag till Linnea där även Petter och Johanna var, vi åt äppelpaj fast nyttig med glass och vanlijvisp sen åt vi annat gott och bara var. Idag så fick jag lite små jobb, men roligt jobb som att få fixa smink och hår på Johannas mamma och hennes kompis som skulle på glitter och glamour fest på statshuset, det va jätte kul och det mest bästa va att dom blev jätte nöjda och då är jag nöjd :D Lägger upp en bildbomb. Sen efter ag fixade dom så åkte jag,Johanna och co till choise garden(kina resturang) och åt buffé och vi fick även äta hur mkt friterad bannan med glass,yummii. Vi åt ute idag för att fira att min underbara vän Johanna tagit lastbil körkort, grattis igen min underbara vän<3  Se nu på alla fina biler och njut.

Kommentera inlägget här :