Top model event

publicerat i Allmänt;
Igår så hade jag endast fått 2 timmars sömn och klockan 08:00 fick jag min fina systemkamera, en Nikon D3000. Äntligen liksom haha man har alltid varit beroende av kompisarnas systemkameror men nu har jag min egen  systemkamera,fick även en digitaltavla:) är sååå glad! Det innebär oxå att fler bilder kommer att läggas in på bloggen :) aja sen vid 09:00 så åkte jag och Patricia buss ner till Sthlm där vi skulle gå på top model event, det va kul men inte om man sovit för lite. Vi stod i kö till hårfixningen i 2 1/2 timme sen när vi kom fram sa dom att det va paus i två timmar snacka om att vi blev förbannade! Sen mådde jag dåligt pga syrebrist i lokalen, det va så mkt folk och skit varmt så jag sa det till en av personalerna där som tog så bra hand om mig, fick godis så jag skulle gå upp i blodsocker, sen fick jag cola, och vi fick åka i top model bil till station helt gratis:) vi tog även kort med top model programledaren Jonas Hallberg, vi fick lyssna på bra musik av Robin Stjernberg,Sibel och Kate Ryan:) så det va ändå helt ok. Jag hade roligt sällskap med mig, Patricia hon jag ska börja jobba med på infektionskliniken:) fan va kul vi kommer ha när vi blir kollegor. Aja ni får två bilder här på bloggen, en på min kamera och en på mig,Patricia och Jonas hallberg.Nu ska jag spendera dagen med min prins, hanler imorn igen till jobbet:(  ha en underbar söndag alla. Xoxo

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

OMG SYSTEMKAMERA? har du köpt dt? för hur mkt ? NU ÄR JAG TOK AVUNDSJUK :-(

vad kul att dt gick bra trots väntetid oh shit. var dt sååå mkt folk?
när du svarar på kommentar på sin blogg kan jag inte se ju!

Kommentera inlägget här :