TODAY!

publicerat i Allmänt;
Hej!
Idag så skulle jag ju vara modell för en dag och bli fixad och fotograferad, men hade inge ork så jag avbokade det och gjorde en ombokning till Söndagen. Jag åkte vid halv tolv tiden till stan där jag träffade min underbara vän Julia som också är polisvolontär, vi tog en fika på espresso house vilket var väldigt trevligt!När jag kom hem så blev jag överraskad med blommor och choklad av mina kusiner som grattis för mitt körkort. Imorgon fyller jag 21 år vilket både känns kul och konstigt. Jag och syrran ska äta på resturang imorn och sen  kommer det att firas lite med tårta och presenter när vi kommer hem! Detta var min dag idag!
Ha det bäst!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ch:

Grattis på din födelsedag då:)

hoppas du får en fin dag med maskig tårta, presenter & gott sällskap:)

2:a kommentar, skriven , av tatiana:

Jag ska verkligen göra mitt BÄSTA. Måste få tag på bil , älskar diiiiiiiiiiiiiiig

Kommentera inlägget här :