Helgen!

publicerat i Allmänt;
Hej
Min helg har varit UNDERBAR! Det är så att jag har haft besök utav mina 2 underbara vänner Rebecca från Örebro och Jenna från Lidköping. De kom hem til mig för vi hade ju vår B-dayparty i fredags. Jag ska berätta kortfattat hur helgen och festen var.

Fredagen:
Vaknade klockan 07:30 för att vi skulle åka skridskor med klassen klockan 08:00 vilket jag tyckte både va kul men jobbigt för vi skulle börja klockan 10:10 egentligen men vår idrottslärare ville att vi skulle börja tidigare för att åka skridskor.Jag har ju varit förkyld denna vecka så det blev jobbigt att gå upp så tidigt speciellt med tanke på hur mycket vi som skulle fixa festen hade att göra.Vi hade skjutning i skolan och det var jätte kallt att skjuta ute. Jag hade tyvärr inte ätit någon mat och det var inte så smart för sen efter skolan så var det mkt att göra, det blev väldigt stressigt. Vi hämtade upp Becca och Jenna från stationen och sen åkte vi hem till mig och fixade oss snygga till festen......hade fortfarande inte ätit något och klockan var 18:00,inte bra alls! vi var på festen när klockan var 19:00 och det va hur kul som helst. Det kom mycket folk vilket va väldigt trevligt, musiken som va gjord av Chantal va underbar och vi dansade hela kvällen, klockan blev 00:00 och jag började må illa för jag inte ätit mat och den höga musiken och allt dansande gjorde inte saken bättre. Det hela slutade med en händelse som fick mig att bli förvirad och alla tankar bara dök upp vilket i sig ledde till att jag missuppfattade hela  händelsen. Jag önska att man kunde vrida tillbaka till det som hände och ändra på saken, men så funkar dettyvärr inte. Jag mådde inte så bra så jag,Becca och Jenna åkte hem från festen vid 01:00. Tråkigt att det belv som det blev men det fanns båda bra stunder och mindre bra stunder på festen. Jag vill tacka alla underbara männiksor för att ni kom på festen,dansade och hade kul! Tack även för de fina presenterna, ni är bara för underbara.

Lördagen:
Jag,Becca och Jenna vaknade ganska sent men bestämde oss sedan för att snabbt fixa oss och gå till funhouse där det finns massa roliga spel. Jag hade även ett viktigt samtal men efter det så gick vi 3 till Willys och handlade massa gott att äta. När vi kom hem så bestämde jag mig för att laga min goda och berömda lasagne till mina 2 underbara vänner, dom gillade lasagnen vilket alla gör haha. Vi laddade även ner filmen (I rymden finns inga känslor)har sett den 2 gånger nu.......den är sååå bra! Efter filmen så snackade vi och skrattade en hel del vilket ledde till att vi inte somnade förän klockan 03:00. Underbar Dag/kväll/natt.

Söndagen:
Vi vaknade vid klockan 10:30 för att Becca skulle hinna med att baka sina goda bullar(godaste bullarna ever). Becca bakade medan jag och Jenna monterad hyllan.Vi fixade oss efter vi va färdiga för att  Beccas tåg skulle åka 13:40, Inga kom på besök och sen skjutsade hon Becca till stationen. Inga kom tillbaka efter hon skjutsat Becca och vi snackade lite och umgick, men Inga gick ganska snabbt så jag och Jenna tog en promenad till stationen där vi väntade på hennes tåg. När hon också åkte hem så kändes allt så tråkigt, men när jag kom hem så var det bara att ta på sig joggingkläderna sen ut och ta en löprunda vilket kändes Underbart och bra. Jag lägger ut lite videoklipp/bilder från min helg.

Becca,jag och Jenna!Ni är bäst:D

Fredagens look!:D


På festen:D

skridskoråkning med klassen:D

Vår fina festlokal som vi fixat så bra:D

HAHA! vi ville filma in ett roligt videoklipp men det gick inte:D



HAHA!

Tack så mycket Becca och Jenna för att ni kom och för att ni är så underbara! har inte haft såhär kul på länge:D

Kommentera inlägget här :